קמפיין לידים בפייסבוק - המדריך המלא

אחת הדרכים הטובות ביותר למציאת לקוחות פוטנציאלים היא באמצעות קמפיין לידים בפייסבוק (Facebook Lead Ads). במאמר זה תלמדו שלב אחר שלב כיצד לבנות קמפיין בצורה הנכונה והיעילה ביותר. כמו כן, תגלו את אפשרויות השונות של הטופס ליצירת לידים, כיצד להוסיף שאלות ושדות מותאמים אישית לטופס וכו'.

יצירת הטופס

הגדרת טופס הלידים בפייסבוק אחד הוא היתרונות הגדולים של קמפיין לידים בפייסבוק. וזאת מכיוון שהוא ממזער את החיכוך עם הקהל. אם אתם מפנים אנשים מחוץ מחוץ לפייסבוק לאתר שלכם, או לדף נחיתה, ייתכן שזמן טעינת הדף תהיה 3-10 שניות. אולם, כאשר אתם יוצרים טופס לידים בפייסבוק, זו חוויה מיידית וללא זמני טעינה שעלולים לגרום למשתמש לנטוש. פייסבוק תמלא מראש את הטופס במידע מפרופיל הפייסבוק של המשתמש ותאפשר לכם להשיג לידים תוך 5 עד 10 שניות. לפני בניית קמפיין לידים בפייסבוק, עליכם ליצור את טופס הליד עצמו. לשם כך, היכנסו לדף העסקי שלכם, לחצו על ובחרו באופציה של "כלי פרסום" מן העמודה הימנית.

בחירת כלי פרסום במסגרת קמפיין לידים בפייסבוק

לאחר מכן, בחרו באופציה של ספריית הטפסים מן העמודה הימנית. כאן תוכלו לבנות טופס חדש ולצפות בכל הטפסים שבניתם.

ספריית טפסי הלידים של פייסבוק

בניית הטופס

תחילה, בחרו ביצירת טופס חדש.

בחירת טופס לידים חדש לפייסבוק

לאחר מכן, תנו שם לטופס בחלון "צור טופס" שרלוונטי עבור קמפיין לידים בפייסבוק שתבנו. עבור סוג הטופס, אתם יכולים לבחור משתי אפשרויות: יותר נפח או כוונה גבוהה יותר. אם ברצונכם להשיג כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, האפשרות "יותר נפח" היא בחירה טובה. אם ברצונכם להתמקד בהנעת לקוחות פוטנציאליים איכותיים ובסופו של דבר להשיג מכירות באיכות גבוהה, אנא בחרו באפשרות "כוונה גבוהה יותר".

מכאן יש למלא את הטופס עם תמונת רקע לטופס וכותרת איכותית שתמשוך את העין של המשתמש. כמו כן, תוכלו להכין שאלות באופן עצמאי או להשתמש בכמה שאלות מובנות כמו שם, אימייל, טלפון וכו'. בשלב הבא תוכלו לקשר לעמוד מדיניות הפרטיות באתר שלכם. כמו כן, בשלב הסופי תוכלו ליצור את ההודעה שהמשתמש יראה לאחר השלמת הטופס.

בניית טופס ליד במסגרת קמפיין לידים בפייסבוק

בניית קמפיין לידים בפייסבוק

לאחר שסיימתם לבנות את הטופס הגיע הזמן לבניית קמפיין לידים בפייסבוק. כנסו למנהל המודעות עם הקישור שנמצא בעמודה הימנית בדף העסקי שלכם. משם לחצו על "צור" לצורך יצירת קמפיין חדש.

ניהול קמפיין לידים בפייסבוק

בסוג הקמפיין בחרו בקמפיין יצירת לידים, תנו שם לקמפיין, לקבוצת המודעות ולמודעה עצמה.

יצירת במסגרת קמפיין לידים בפייסבוק

בשלב הזה בחרו את תקציב הקמפיין שלכם, ניתן לבחור על בסיס יומי או חודשי. לאחר מכן, בחרו את תאריך תחילת וסיום הקמפיין. 

כמו כן, תוכלו לבנות את הקהל שלכם על פי גילאים, תחומי עניין, איזור מגורים וכו'.

בחירת קהלים במסגרת קמפיין לידים בפייסבוק

באופציית המיקומים אנו ממליצים על בחירה ידנית במיקומים של הניוז פיד של פייסבוק והפיד של אינסטגרם. ניתן לבחור באופצייה אוטומטית אך הפרסום יוצג במקומות לא רלוונטים כמו ב-Marketplace ובמוזרמים של פייסבוק. 

בחירת מיקומים במסגרת קמפיין לידים בפייסבוק

כעת כל מה שנותר הוא לערוך את המודעה ולהוסיף טקסט ראשי, כותרת, תיאור, קישור להצגה וקריאה לפעולה. 

כמו כן, לצורך מעקב אחר נתונים של קמפיין לידים בפייסבוק יש לוודא שהפיקסל של פייסבוק פעיל.

יצירת מודעה במסגרת קמפיין לידים בפייסבוק
רוצים שנעזור לקדם אותכם בפייסבוק, אינסטגרם או בגוגל?

השאירו לנו את הפרטים שלכם ואחד מצוות המומחים שלנו יפנה אליכם לפני שתספיקו למצמץ
כתבות נוספות
שתפו אותנו בחוויתכם
5
שיווק דיגיטלי פופאפ
רוצה לדעת איך נהפוך את העסק שלך למותג מנצח?