דף הבית » רשתות חברתיות » פרסום ממומן באינסטגרם
פרסום ממומן באינסטגרם מספק הזדמנויות מדהימות לעסקים בכל הגדלים להגיע לקהל היעד שלהם. עם זאת, ככל שיותר ויותר מותגים מצטרפים לאינסטגרם והעדכונים הופכים תחרותיים יותר, קשה להתבלט. דמיין שאתה יכול להתחבר לקבוצה מסוימת של משתמשי אינסטגרם שאיתם אתה רוצה להתחבר, לעסוק בהם ולהמיר אותם ללקוחות. ובכן, זה אפשרי לחלוטין!
בסוף 2015 אינסטגרם פתחה את הכלי Instagram Ads. באמצעות מערכת הפרסום בפייסבוק, משווקים יכולים כעת להגיע לכל פלח שוק ספציפי של 600+ מיליון המשתמשים באינסטגרם. עם 400 מיליון איש המשתמשים באינסטגרם מדי יום, פרסום באינסטגרם הפך לערוץ אטרקטיבי עבור מותגים המעוניינים להגדיל את המעורבות (והרווח). אנו שמחים לעזור לך להתחיל לפרסם ב-Instagram Ads. במאמר זה נפרט את כל הידע הדרוש ליצירת מודעת ה-Instagram הראשונה.
ישנם 11 סוגי קמפיינים שונים של פרסום ממומן באינסטגרם. כקמפיין ראשון רצוי לפנות לקהל קר ולהגביר מודעות למותג. לדוגמא, קמפיין תנועה יתמקד בכניסות לאתר, מעורבות יתמקד בדף הפייסבוק. בשלב השני תוכל להמיר את הקהל שהביע עניין לקהל חם ולקמפיינים יותר מכירתיים, כמו קמפיין המרות או יצירת לידים.
מכיוון שמערכת הפרסום של פייסבוק כל כך מקיפה, עלינו לעבור מספר שלבים כדי ליצור פרסום ממומן באינסטגרם.
להלן השלבים הכלליים:
אם אתה רוצה להפעיל מודעות Instagram, נראה שאתה זקוק לעמוד פייסבוק. אם אין לך דף פייסבוק, אפשרות אחרת היא להפעיל מודעות פייסבוק (עם הגבלות מסוימות).
כן אתה יכול! כל מה שאתה צריך זה דף פייסבוק. אם אינך מחובר לחשבון אינסטגרם, שים לב לדברים הבאים: השם ותמונת הפרופיל של עמוד הפייסבוק שלך ישמשו במודעות האינסטגרם שלך כדי להודיע לאנשים שמודעות אלה הן מהחברה שלך. אינך יכול להשיב לתגובות על מודעות של פרסום ממומןן באינסטגרם. שם דף הפייסבוק שלך ישמש כטיפול באינסטגרם שלך ולא יהיה ניתן ללחיצה עליו. אם שם עמוד הפייסבוק שלך יעלה על 30 תווים, הוא יקוצר על ידי עם נקודות ("…").
ההמלצה של פייסבוק היא כן! כאשר אתה מציב מודעות בשתי הפלטפורמות, פייסבוק תייעל את מיקום המודעה שלך. כמו כן, זאת בכדי להשיג את האפקט המרבי בעלות הנמוכה ביותר. יתר על כן, מחלקת השיווק של פייסבוק ערכה מחקר ומצא שזה נכון. הניסיון של חברת Smartly.io עם פרסום ממומן באינסטגרם ובפייסבוק מאשר גם גם כן את אותו מחקר. עם זאת נאמר, כדאי לשקול אם אסטרטגיות הפייסבוק והאינסטגרם שלך עקביות והאם מודעות הפייסבוק שלך נראות לא הולמות באינסטגרם, ולהיפך.
Whatsapp איתנו :)